JC1 wordt steeds beter (goed bezig!)
07 november 2006

Hier een schrijven van het  jongensteam JC1. We hebben nu een aantal wedstrijden gespeeld en we worden steeds beter. Dat komt natuurlijk ook door onze coaches.

De wedstrijden worden verdeeld in 3 sets. De eerste wedstrijd haddden we ze allemaal verloren maar dat was de eerste wedstrijd als team. De tweede hadden we gewonnen, we werden steeds beter. De laatste wedstrijd was op 3 november in de Willisstee in Wilnis. Deze wedstrijd begon veel later dan afgesproken dus gingen we de hele tijd maar inspelen.

Toen begon de wedstrijd. Deze wedstrijd was een beetje spannend maar niet echt en we stonden er soms bij als zoutzakken en het was maar goed dat we 'm gewonnen hadden. We staan nu tweede in de poule maar we hebben nog wel een aantal wedstrijden te spelen die we hopelijk winnen. Jullie zullen zeker meer van ons horen!!

Groetjes,
Jasper van den Bosch