Scholentoernooi 2014

laatste 2-2 toernooi
30 juni 2009

Zeven dinsdagen vanaf 19 mei: 2-2 toernooi in De Boei.
Eerst 5 avonden vaste setjes, daarna mixen. Start: 19:30-22:30. (Opbouwhulp is sympathiek!)

Niveau en teamindeling
De indeling is dit jaar hetzelfde als de afgelopen editie. Er wordt weer op drie niveaus gestreden: zo is er een poule waarin bloedje fanatiek gestreden zal worden om de eer te behouden (fanatiek), er is een poule waarin de strijd aanwezig is, maar in ietsje mindere mate (sportief) en er is een poule waar het voornamelijk gaat om een lekker gezellig avondje volleybal (gezellig). Je kunt zelf kiezen voor welk niveau je je inschrijft, maar uiteindelijk heeft de organisatie de beslissende stem. Een team bestaat uit een dame en een heer, maar omdat we meer dames hebben dan heren, mogen er ook twee dames samen spelen. Dus niemand heeft meer een excuus om niet mee te doen :)

Rankingpunten
Per avond kun je rankingpunten verdienen. De winnaar krijgt 10 punten en voor elke lagere positie zijn steeds 2 punten minder te verdienen. De beste drie resultaten tellen mee voor de ranking.

MiX ‘n’ (MIS)MaTcH
Vorige 2 jaren heb ik positieve geluiden gehoord over de laatste twee toernooien. Bij deze toernooien mocht je niet zelf een partner kiezen, maar werd je door loting gekoppeld. Ook dit jaar zullen we deze traditie in ere houden. Vergeet je dus zeker niet in te schrijven voor deze laatste twee avonden. Verrassende combinaties zorgden voor spectaculair spel, maar natuurlijk zaten er ook wat mismatches tussen, maar ja…wie niet waagt, wie niet wint!!!

Aanmelden
Aanmelden is vanaf heden mogelijk. Dit kun je doen door het inschrijfformulier volledig ingevuld te mailen naar Nancy: 2-2 @ vv-atalante.nl. Je kunt je aanmelden voor een toernooi tot een week voor de speeldatum. Ook is het mogelijk de avond zelf nog in te schrijven, maar dit kan alleen als er nog plaatsen vrij zijn.

Introducés
Niet-leden mogen maximaal 3x meedoen samen met een lid (combi-setje). Het toernooi is voor alle senioren en A aspiranten.

Gezellig
Tot slot nog een klein woordje. Het allerallerbelangrijkste van dit toernooi is niet dat er fanatiek en sportief gestreden gaat worden… al is dat natuurlijk wel erg leuk. Belangrijker nog is dat het voor iedereen een gezellig avondje Boei wordt en dat we met elkaar als vereniging het seizoen leuk kunnen afsluiten. Laat dus duidelijk zijn dat iedereen meer dan welkom is!!!

CU all @de Boei

Groetjes Nancy