Vinkeveense plassen 2

Bozenhoven 93
3641 AD Mijdrecht
www.rabobank.nl/particulieren/lokalebanken/veenstromen/

De Rabobank is al jaren sponsor van onze club. Tot seizoen 2008-2009 waren ze algemeen donateur en daar waren we uiteraard blij mee! Vanaf seizoen 2008-2009, ons jubileumjaar, zijn ze shirtsponsor van het veelbelovende jonge heren 2 geworden en sinds 2013-2014 dames 2 shirtsponsor.

Al meer dan 100 jaar is de Rabobank aanwezig in het Groene Hart. Want dat is wat ze willen zijn: een bank dichtbij met aandacht voor u en uw bankzaken, zowel privé als zakelijk. Daarnaast vergeten ze de lokale samenleving niet: ze geven haar graag een steuntje in de rug. Daarom sponsoren ze verenigingen, clubs en evenementen en maatschappelijke projecten. Ondersteunen in de vorm van een financiële bijdrage, faciliteiten of kennisdeling.
Super toch!